Versuri Help me Florin Salam melodie pentru Eurovision 2010


Everywhere just advertising
Promises, promises in vain
Litle child that your lying
Because he does feel just suffering and pain.
Life depend on you.
When tears are all
Just look back
When everybody says just an written word
I really think
They never tought
That you are a human been
And you deserve no worse.
Oh dont be affraid
to be alive and say
Help me help me
ohoooooo
Help me
help me
Peste tot doar reclame
Si nimanui nui pasa de nimic
Un copil singur in ploaie sta
Si le priveste inmarmurit
Si nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuu intelege nimic
help me
help me
help me


3 comments:

saulean_logistic spunea...

super melodia Florine, sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate sa poti sa i-ti continui cariera...RESPECT!!! sper sa vi la nunta mea:)

Anonim spunea...

super melodie multa sanatate ji noroc

Anonim spunea...

nu sunt bune versurile :P