Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2

Regele Salam Live Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2 este cel de-al doilea album lansat de Florin Salam dupa moartea sotiei sale Stefania. Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2 este format numai din piese live, care mai de care mai frumoase.

 

Mai jos va prezint lista de 11 piese live de pe Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2:

01. Florin salam - Sunt seful judetului (4:38)
02.
Florin salam - Eu cant despre copii mei (4:44)
03. Florin salam - Fata este tot ce mi-a ramas (8:06)
04.
Florin salam - Lasati-ma in seara asta (3:18)
05.
Florin salam - Nevasta doar tu esti in dreapta mea (4:11)
06.
Florin salam - Sarlena mea (2:59)
07.
Florin salam - Din baieti fac comando (8:20)
08.
Florin salam - Tu esti valoare (7:50)
09.
Florin salam - Vorbeste lumea pe afara (9:02)
10.
Florin salam - Am vazut cine mi-e frate (4:39)
11.
Florin salam - Cand eu faceam dolarei (8:26)

Daca iti place Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2 anunta-ti si prietenii unde il pot asculta. 

Albumul Lumea ma iubeste Volumul 2 original doar pe salamflorin.blogspot.com