Canta Ciocarlia in Crangan Album full original – Florin Salam si Cristi Nuca

Florin Salam &  Cristi Nuca - Canta Ciocarlia in Crangan Album full original 100%

Albumul Canta ciocarlia in Crangan contine 12 piese de jale cantate live de Florin Salam si Cristi Nuca.

Ca sa asculti piesele de pe albumul Canta Ciocarlia in Crangan  trebuie sa dai click pe numele lor.

Arunca cu bani pe salam

 

1. Florin Salam - Mi-e dor de copii mei (4:52)
2. Florin Salam - Tata a plecat si m-a lasat (7:12)
3. Florin Salam - Unde merg eu am valoare (5:35)
4. Florin Salam -Eu m-am saturat de viata (6:53)
5. Cristi Nuca - La un pas de casa mea (3:30)
6. Cristi Nuca - N-am cerut banii de o cafea (5:10)
7. Florin Salam - Astazi lumea e dusmanul (5:45)
8. Florin Salam - Aveam trista inima (5:11)
9. Florin Salam - Canta Ciocarlia in crang (7:51)
10. Florin Salam - Cine tata nu are (7:37)
11. Florin Salam - De necaz nu vreau sa beau (5:11)
12. Florin Salam - Doamne nu pot sa mai rezist (5:28)

Albumul Canta ciocarlia in Crangan full oferit in exclusivitate.

1 comments:

Anonim spunea...

Mie mi-a cantat Florin Salam la nunta si pot sa spun ca am avut cea mai frumoasa nunta posibila...