Florin Salam colectie de poze

imagine cu florin salam
florin fermecatorul poze de poze
poza mortala salam
unicata cu salam
poze adevarate florin salam
florin salam poze download
download poze florin salam
poze download salam

florin salam download poze
florin salam poza
florin salam in poze
poza criminala florin salam

poza mortala salam
florin salam poza
florin salam
salam poze
salam numarul 1
florin salam poza
poza cu florin salam criminala
pictures florin salam
poze q florin salam
poze belea florin salam
poze unice florin salam

9 comments:

Anonim spunea...

florin salam e cel mai tare cantaret de manele, nu degeaba e regele liveului (forta salam) si condoleante pnt ca ti-ai pierdut printesa. sincere condoleante . din partea mea cosmin FANUL TAU ADEVARAT

Anonim spunea...

ce sa spun cel mai frumos manelist si cel mai bun,imi pare rau pt Fanica daca Dumnezeu a vruto la El,noi nu putem face nimic...viata merge inaite,si tu ai pt ce lupta in viata asta in primul rand sunt copii tai scumpi si dupaia suntem noi fani tau care te iubim....:X:X:X

Anonim spunea...

dumnezeu sa te ajute sa reusesti in tot ceti doresti tinete tare sh fane mandri ca si panaakm te iubim mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm esti cel mai mumos

Anonim spunea...

Florin Salam regele regilor cu o voce minunata

Anonim spunea...

cel mai tare manelist al tuturor timpurilor love you raimond din hunedoara

Anonim spunea...

esti tare tino tot asa bravo esti frumos imi place si cum canti si ca barbat sincer imi pare rau de sotia ta asa este acuma nai ce sa faci.ai griza de copiii tai ca sunt frumosi amandoi beti si dani.sunt fanu tau adevarat si mult succes in continoare pwp din partea mea alina:-*;):x:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

Florine mancatziash pula ta fratioare esti o minune de om, sa moara familia mea daca mai exista lautar mai tare ca tine.....Te iubesc mancatziash coaiele tale ca tare smeker mai esti....Multa sanatate fratioare tie si la copilasii tai si mergi mai departe coae ca ceea ce faci tu nu face nimeni in romania asta.

Anonim spunea...

Ascultati melodia...De aia beau si plang cu florin...baaaaaa cum canta Florin Salam nu mai canta nimeni in tara asta....Florine sa-ti dea D-zeu multa multa sanatate sa poti merge mai departe, cu melodiile ce le canti tu ne incalzesti noua fanilor tai sufletele si ne faci sa mai uitam de necazurile care le avem......in fiecare noapte te ascult pana la 6-7 dimineata...Te iubesc fratzioare macatziash pula ta de jupan...ai lumea la picioare coiosule sa nu uitzi asta...te pupa fratele tau Marius

anamaria spunea...

ejti cel mai tare ce pot sa mai zic
in cazul meu pot sa fiu suparata , sa nu ma simt bine
dar cand aud o melodie cantata de tine cu vocea ta calda imi trece orice suparare si imi revin imediat. fii tare sati dea Dumnezeu sanatate tie si la copii tai si sa iti incanti fanii cu cat mai multe melodii frumoase. anamaria